Retourneren

Klik op onderstaande link om naar je persoonlijke klantaccount te gaan en eenvoudig je Retourzending aan te melden.

Uitleg voor het aanmelden van je retourzending;
Via je persoonlijke klantaccount kun je eenvoudig je retourzending aanmelden.
1. Vul op de inlogpagina van je Firande account je e-mailadres in en klik op 'doorgaan'
2. Je ontvangt vervolgens van ons een 6cijferige verificatiecode in je mailbox
3. Deze code vul je in op de inlogpagina 
4. Je komt uit in je persoonlijke Firande klantaccount waar je je bestellingen kunt inzien
5. Kies de bestelling waarop je een retourzending wil aanmaken
6. Indien je bestelling meerdere producten bevat, selecteer je de producten die je wil retourneren
7. Selecteer de reden van je retourzending, voeg eventueel een opmerking toe en klik op 'retour aanvragen'
8. Zodra je retouraanvraag is goedgekeurd, ontvang je een e-mail met een verzendlabel en instructies.

Je retourzending dient te voldoen aan de volgende retourvoorwaarden;
- Je bestelling is niet langer dan 30 dagen geleden bij je geleverd
- Alle te retourneren producten zijn compleet, onbeschadigd en ongebruikt
- De (eventuele) verpakkingen van de producten zijn onbeschadigd
- Etenswaren en dranken kunnen niet geretourneerd worden

Let op; retourkosten zijn voor eigen rekening. Indien je je volledige bestelling aan ons retourneert, worden de eventueel betaalde verzendkosten aan je terugbetaald.